Contactformulier
Onze Links
privacy verklaring

zondag 15-3-2020

de Openingsrit met de lunch en de zegening van Pastoor Praising is in zijn geheel gecanceld vanwege het corona virus

deze 50 routeboeken gaan voor een jaar de kast in.

hopelijk kunnen we ze volgend jaar gebruiken

woensdagavond 26-2-2020

de technische avond werd dit keer verzorgd door Veilig Verkeer Nederland afd. Halderbergen

de avond werd bezocht door 43 personen die het allen interessant vonden om een keer te worden opgefrist door de nieuwe verkeersregels en borden.

er werden proefexamens uitgedeeld, die we moesten maken dat later gezamenlijk werd nagekeken. dit brengt dan toch weer heftige discussies op gang.

dus moest er op tijd weer even tot orde geroepen worden, al bij al was het weer een gezellige en leerzame avond. ik heb niemand gesproken die het niet interessant vond

groetjes p.leijs

zondag 16-2-2020

ledenvergadering

ondanks de storm zijn er vandaag zo'n 40 personen naar de ledenvergadering gekomen,   om te luisteren naar 2019 in een olievuldop via de achteruitkijkspiegel. de secretaris leest het verslag van 2019 in geuren en kleuren voor. verder worden de plannen voor 2020 besproken, en de laatste ritten worden ook ingevuld, verder worden personen gevonden die de verslagen van de ritten willen schrijven. verder worden de financieele verslagen uitgedeeld en goed bevonden. ook werden zus en carlo in het zonnetje gezet voor de gastvrijheid. en er word gekeken naar een fotoverslag van het jaar 2019. tenslotte wordt er ook nog wat gedronken van BOV.

zondag 19-1- 2020

nieuwjaars borrel