Contactformulier
Onze Links

Zondag 17-2-2019

Hallo B.O.V ers

Zoals gebruikelijk in februari de jaarlijkse ledenvergadering die goed bezocht word. Na het openingswoord van de voorzitter nam de penningmeester het woord, en in vogelvlucht passeerde 2018. bij de rondvraag bleef het stil en niemand had er op of aanmerkingen, dus het bestuur doet het goed en zal proberen zo door te blijven gaan. Een aftredend bestuurslid Jac Brouwers werd nog bedankt voor zijn inzet, en ook Johan Nuyten werd bedankt voor zijn bijdrage aan de sleutelhangers, beide kregen wat lekkers. Ook werden er nog vier leden in het zonnetje gezet, vanwege hun veel gereden ritten bij de B.O.V. Na afloop werdt er nog een rondje gegeven door de club, en proosten we op weer een mooi jaar met veel veilige kilometers

Lianne Leijs

Zondag 20-1-2019

Nieuwjaars bijeenkomst

Buiten is het koud -5 graden, er staat dan ook maar een oldtimer op de parkeerplaats.Bij het strooienhuis is de kachel aan en dus lekker warm, dus zitten we binnen voor de nieuwjaars bijeenkomst. Er waren zo,n 55 personen gekomen om  elkaar het beste te wensen voor het nieuwe jaar. De voorzitter opent de bijeenkomst en heet iedereen welkom en wenst ieder de beste wensen voor het nieuwe jaar en veel veilige kilometers.

Verder worden de ritten besproken

De secretaris was blij met het feit dat alle ritten voor 2019 al waren ingevuld. verder werden ze allemaal voorgelezen, zo dat ieder weet wat er dit jaar te gebeuren staat.verder werdt er een fotoverslag van 2018 getoond via de beamer op een groot scherm. er waren ook weer twee nieuwe leden aanwezig, en dus hebben ze gelijk kennis gemaakt met de meeste leden en hun aanhang

Na de koffie hebben we nog genoten van de snacks (warm en koud) van Zus en Carlo. verder hebben we nog een paar uurtjes gebabbeld en gedronken en dan zijn de mensen allemaal weer tevreden naar huis gegaan. Het was weer leuk en gezellig.

Nu kijken we weer uit naar de leden vergadering die word gehouden op 17 februari

Peter en Lianne Leijs